Pentru ca te iubesc

M- am indragostit de tine poate ... tocmai pentru ca in bratele tale am gasit acel ceva dupa care tanjeam demult. Acel sentiment pe care l-am pierdut si l- am cautat in disperare. M -am indragostit de tine atat de nepotrivit si imperfect, incompatibil fericirii mele dar totusi compatibil cu bataia inimii mele....atat!!
Mi-ai dat nimic si te-am indragit de parca mi-ai fi dat totul. Mi-ai pus praf de stele pe trup intr-o noapte in care nimic nu parea sa se lege. Tu ai fost punctul meu de legatura cu realitatea. Tot tu m- ai ancorat in universul tau perplex ,unic ,oarecum nedemn de iubirea si afectiunea mea.. M -ai iubit poate asa cum nu a facut o nimeni, m- ai strans la piept si desi erai strain sufletului meu , m -ai facut sa ma regasesc. M -ai facut sa accept ca ceea ce sunt e mult mai departe de adevarul in care ma gaseam...ca nu sunt inger ,si plutesc intr -o realitate care te arde...si pluteam in deriva ...la fel cum plutesc si acum.
Mi -ai dat foc si m -ai lasat sa ma incendiez in tot trupul meu pentru toate sarutarile tale.. eram doar eu cu demonul meu ...tu.
Vreau sa te iubesc nu vreau sa fii doar o iluzie... fii te rog realitatea mea si tine ma inca o data ...in bratele tale.

Comentarii

Postări populare