Priviri spre viitor....

Daca cineva se intreba ce inseamna sa iubesti si mai ales ce urme iti lasa in suflet?  Ar trebui sa citeasca urmatoarele randuri...
 Sunt indragostita de persoana de langa mine si realizez ca inseamna totul .
Inseamna aerul de care sunt dependenta pt a supravietuii , inseamna apa , inseamna hrana sufletului meu.
 M am indragostit de tine acum trei ani dintr o intamplare, printr un simplu cuvant spus si datorita unui feeling pe care il simt si acum la fel de puternic, la fel de pur si perfect ca atunci...candva , cumva noi doi am fost un singur suflet.
Ma gandesc cu nostalgie la inceputul nostru si la cat de frumos am crescut , la fiecare vis scris negru pe alb pe chat ul facebook ului si la nebunia noastra care dupa  ce a fost usor conturata incepe sa se umple de culoare. Adaugam rosu pentru ca iubirea noastra inseamna pasiune si foc ce arde in adancul sufletului nostru... Adaugam albastru pentru serenitatea si linistea pe  care ne o oferim unul celuilalt ...adaugam roz , lila , galben si un intreg curcubeu , pentru ca imi este imposibil sa imi limitez sentimentele pentru tine si nuanta ce vibreaza.
 Am crescut si crestem spre un viitor pe care nimeni nu si l imagina dar  imi arunc privirea pe simbolul cererii tale si realizez ca nu visez , este cat se poate de adevarat, suntem impreuna... Tu si eu ,noi doi cu ale noastre vise si ambitii dar cel mai important cu a noastra iubire
Te am cautat .... imi doream sa fie cineva care sa ma iubeasca asa cum sunt eu ...cu o doza de sensibilitate cam mare care se impleteste cu ciudatenia mea de a privii lumea , dar si cu dorinta mea de a oferii iubire , de a face pe cineva fericit  chiar daca uneori cu pretul fericirii mele. Dar se pare ca Dumnezeu s a gandit si la mine si mi te a scos in cale. Ti a dat un scop precis ! Acela de a ma face sa simt ce inseamna sa iubesti, sa fiu indragostita , sa imi fie dor!
 Sa imi fie dor de fiecare clipa petrecuta alaturi de tine, de faptul ca ador sa ma tii de mana si ca imi place ca vine de la tine lucrul asta, iubesc sa ma trezesc langa tine si sa iti privesc somnul si sa ma gandesc in timp ce iti mangai fata, ca in sfarsit cautarea mea a luat sfarsit si te am gasit. Te am gasit pe  tine cel care ma iubeste asa cum sunt si pe care il iubesc asa cum este...
Acum stiu ce inseamna sa iubesti si iti multumesc pentru asta , iti multumesc pentru ca esti sensibil si esti unic prin felul tau de a ma privii ,pentru fiecare amintire pusa in suflet si pentru ca vrei sa imi fi alaturi in calatoria pe care am inceput o impreuna ...
Iar urmele lasate in suflet sunt amintiri... Flori culese pentru mine, zambete si emotii la asteptarea vederii chipului tau, imbratisarile cand iti simt bataile inimii tale ca si cum ar fi a mea, cantece fredonate la ureche dar mai ales iubirea pe care o transmiti cand ma privesti!

Comentarii

Postări populare