Doua cuvinte

Ma uit la pozele cu noi doi si am un zambet tamp pe fata... Este zambetul ala care stiu de unde vine si care imi place cel mai mult... E zambetul acela cu care de ceva vreme ma trezesc in fiecare dimineata, si tu esti singurul responsabil de el. Esti singurul vinovat pentru ce se intampla acum cu mine...
Iubesc cand primesc mesaje de la tine... Le citesc de 1000 de ori si de cele mai multe ori se incheie simplu cu doar doua cuvinte.
Sunt doar doua cuvinte , cea mai frumoasa serie de cuvinte pe care le am vazut... Si imi vin in minte momentele petrecute alaturi de tine in ultima vreme... Cum stam noi in pat si rememoram fiecare lucru frumos pe care l am trait in ziua respectiva...momentele noastre din fiecare dimineata...mirosul parfumului tau impregnat in pernele mele, mainile noastre care se tin strans minute in sir din dorinta de a ne simti unul pe celalalt cat mai aproape...mesajele trimise cu care ne infrumusetam ziua, sau pozele pe care ni le trimitem cand nu suntem aproape...
Iti multumesc pentru cele doua cuvinte magice... Si eu te iubesc pe tine!!!

Comentarii

Postări populare