Si atât ...

Nu are îndoieli, nu se întreabă, nu ma lasă să ma întreb, imi spune, ma lămureşte, e sincer, el ştie… El ştie că sunt femeia potrivită, că îl pot face fericit şi că alături de mine i se poate schimba toată viaţa în bine. El ştie că la un moment dat, dacă eşti suficient de deştept, poţi păstra pentru întreaga viaţă o femeie minunată pe care alţii n-au fost suficient de capabili, de deştepţi, de iubitori, pentru a nu o pierde definitiv. El ştie că trebuie să aibă răbdare, să fie înţelegător şi să dovedească iubirea pe care o poartă în suflet. Nu e laş, nu fuge de responsabilitate, de iubire, de şansa la fericire pe care i-o oferă viaţa.
Ştii, el nu încearcă să imi spună că sunt frumoasă, reuşeşte să ma facă să ma simt ca atare. Are o ambiţie demnă la care visează orice femeie, e capabil să renunţe la orgoliu şi la iubirea de sine pentru a ma iubi pe mine ,aici e diferenţa, în accentele firave pe care mulţi le ignoră. Un astfel de bărbat nu ma va face niciodată geloasă, dar îşi va permite să facă alte femei geloase trăgându-ma şi mai aproape de el, săruntându-ma mai cu foc şi privindu-ma cu mai multă dragoste. Nu se va ascunde de faptul că ma iubeşte, va fi mândru de asta. Îi va oftica pe ceilalţi bărbaţi pentru că el are ceva ce ei nu vor avea niciodată În cele din urmă, nu ma alintă, el mi a dat  un alt nume. Mi a dat numele lui şi îmi demonstrează că a vorbit serios de fiecare dată când mi a mărturisit că ma iubeşte. În cele din urmă vorbesc despre un bărbat adevărat, despre bărbatul potrivit pentru mine, acela care tace şi face, nu acela care vorbeşte mult şi adoarme vorbind pentru ca a doua zi să nu-şi amintească nimic.
Bărbatul meu nu crede, el ştie ca viața se împarte la doi pentru o viața și peste “

Comentarii

Postări populare